۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۷۵۲۲
مديرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

کسب مدال طلا در المپياد ادبي کشور/ پنج سياست کلان از مهر ماه در استان اجرا می‏‌شود

پنج سياست کلي وکلان در وزارت آموزش و پرورش براي سال جاري ۹۳-۹۴ تبين شده است که با حضور مسئولين مربوطه در مدارس به تشريح اين سياست ها خواهيم پرداخت.
کسب مدال طلا در المپياد ادبي کشور/ پنج سياست کلان از مهر ماه در استان اجرا می‏‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، عليرضا کريميان مديرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختياري در گفت و گو با زنگ خبر گفت: بيست و هفتمين المپياد کشوري تابستان امسال در مرکز ملي پرورش استعداد هاي درخشان و دانش پژوهان برگزار شد.

وي افزود : در اين دوره ۴۲ دانش آموز از سراسر کشور شرکت کردند که هادي صفري دانش آموز سال سوم رياضي مرکز شهيد بهشتي شهرکرد توانست يکي از مدال هاي طلاي این المپياد را به خود اختصاص دهد.

کريميان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه مهر در استان، تصريح کرد: آموزش و پرورش استان در آستانه بازگشايي مدارس با تمامي مسئولان خود در جمع مديران ومعاونان مدارس حاضر می‏‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پنج سياست کلي و کلان در وزارت آموزش و پرورش براي سال جاري ۹۳-۹۴ تبيین شده است که با حضور مسئولان مربوطه در مدارس به تشريح اين سياست ها خواهيم پرداخت.

کريميان در پايان به سازماندهي فرهنگيان استان اشاره کرد و افزود: در شش ماه گذشته تمام انرژي اداره کل آموزش و پرورش استان صرف سازماندهي نيروهاي انساني قرار داده شده و ما توانستيم سازماندهي مطلوبي انجام داده که علاوه بر رضايت فرهنگيان به اهداف سازماني نيز نزديک تر بشويم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۱۷

31 Jan 2020